More mustard than any man could consume in a month

Flymad er ikke hvad det har været, og har det egentlig nogensinde været det? Efter 9/11 og nu finanskrise er der ikke meget at sige til at den nu står på kiks og Las Cola i luften. Men – det kan dog også blive for meget. Og så kan man jo skrive et brev til det ansvarlige.

Det har en af Virgin Air’s kunder gjort. Han fløj fra Mumbai til Heathrow. Og du kan læse hans, og måske verdens bedste klagebrev her.

3 tanker omkring “More mustard than any man could consume in a month

  1. Rent faktisk har jeg fået min bedste kop kaffe nogensinde på et fly. Karthago Airlines mine damer og herrer. Det kan godt være, at det tog 10 min. at få døren lukket, inden vi kunne starte. Men de kan lave kaffe!

  2. Jeg blev engang tilbudt stegt lever og porcherede æg med the i Kobo Air, tror jeg det hed. Havde jeg sagt ja ville det måske have været det bedste stegte lever, jeg i mit liv var blevet tilbudt.

    Ellers vil jeg gerne anbefale Cathay Pacific for en fortrinlig service. Thank you.

  3. Karthago ikke at forbytte med Quatar Airways – som jeg har en ubændig trang til at flyve med engang efter at have set alt for mange reklamer på CNN

Hva' sir du?

