Opbrud, nedbrud, sammenbrud?

Da min familie og jeg inden så længe rejser til de varme lande og dermed er i en proces af nedpakning og afslutning osv., bliver jeg nok nødt til at delvist aflive Tilværelsen™, i det mindste for et stykke tid. Med andre ord bliver skriverierne særdeles sporadiske, hvis de overhovedet bliver. Jeg kan og vil ikke garantere at Tilværelsen™ overlever flytningen, men Østbloggen bliver forhåbentligt et livligt og aktivt sted.

Thanks for the memories, you’ve been a wonderful audience.

12 tanker omkring “Opbrud, nedbrud, sammenbrud?

  1. @NikolajKJ: Det er en fremregende tolkning af ordet Prutlampe, du der kommer med… hold bare fast ved den! Sandheden er vist, at det er ord, der er åbent for fortolkninger – det kan betyde stort set alt, men bruges primært som et kraftudtryk. Det er et udtryk, som bruges, når alle andre ord ikke helt slår til… ca.

  2. Åh, jeg havde slet ikke set dette. Så skal man virkelig nøjes med det usle og nedrige FB?

    Well, så vil jeg sige ydmygt tak for den mest intelligente, velskrevne og underholdende blog i mands minde …

    Og så vil jeg bare gå amok og tylle gravøl.

    (Må jeg stadig låne din DVD-samling? 🙂 – Jaaa, kom nu!)

  3. Åh Kiz. Jeg tager den altså med mig. Men kom og besøg den!

    Og tak for de pæne ord. De frigjorde lidt selvforskyldt forventningspres at skrive denne post, så måske bliver jeg kåd og skrivagtig igen. Lad os nu se.

  4. skriv skriv skriv – det er jo svært at leve uden tilværelsen… kom nu, thomse – blive ved – skriv skriv skriv skriv skriv

  5. Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg uvidende havde regnet med, albanien lå henne – måske et par tusind km øst for hviderusland eller ved Aserbadjan eller noget i den stil. Men nu kan jeg jo til min store overraskelse se, at landet putter sig nord for grækenland og rent faktisk ligger lige ud til det azurblå Middelhav … Oh … Kanske man rent faktisk skulle stikke forbi et smut?

  6. Og ja, selvfølgelig skal du fortsætte med at skrive! Vi gider ikke se på alle de nedgravede talenter, vel?

    Kisser – der lettere perpleks leder efter en ny blog, hun kan kaste sin kærlighed på…. ævs

  7. Nissen letter på hatten i taknemmelighed og ydmyghed. Det har i sandhed været spændende, berigende og udfordrende timer her på Tilværelsen. Med ønsket om Guds fred over tjenesten – og i tjenesten.

    Vi ses på østbloggen.

  8. Årh altså… Det måtte jo komme, men blir ikke lettere af den grund. Tilværelsen vil blive savnet!

    Hyg jer med at putte ting i store, brune papkasser, det er aldeles vidunderligt.

    Kirsten, sig til når du finder noget!!

Hva' sir du?

