Blogfaste

Vi bevæger os nu ind i fastetiden, og det betyder at Tilværelsen™ (ikke tilværelsen!) lukker ned med en opfordring til sine læsere om at gå i forbøn for verden, naboen og kirken, gå bodsgang, og måske kontemplere lidt over Guds nåde, læse i den gode bog og glæde sig over at Guds virkelighed kan blive vores. Dét kan gøre en mager tid rig som noget! Glædelig faste!

8 tanker omkring “Blogfaste

  1. Det ser jeg nu. Og pågældende Nikolaj er ikke ordineret (såvidt jeg ved).

    Beklager misforståelsen, som forhåbentligt ikke har skabt for megen ulykke i de små hjem.

  2. Jeg lever i hvert fald lykkeligt videre. 🙂 Og hvad min navnebror angår, håber jeg på min stands vegne at han ikke er alt for fornærmet over at være blevet kaldt pastor. 😉

  3. Vil jeg lyde meget profan, hvis jeg siger, at jeg også glæder mig til påske for at se din blog gå i luften igen?

  4. Thomas flot billede i Kristeligt Dagblad – det var dejligt at læse at du og din smukke familie er klar til sommer.

    Jeg håber vi ses inden du tager af sted -så lad mig få arrangeret en fest hvor vi kan ses eller kan du finde på noget – så er jeg åben.

    I øvrigt så mener jeg det samme som Kirsten

    http://ancher.wordpress.com/

Hva' sir du?

