Østbloggen

.. er vindernavnet på den missionærblog, der forventes opp at køre fra 1. juni i år. Tak til alle der deltog i den altomspændende konkurrence, og tillykke til Magnus med sejren! Hvis du mailer mig din adresse skal jeg sørge for at en nøje udvalgt genstand fra vor husholdning vil blive tilsendt dig!

3 tanker omkring “Østbloggen

  1. Tak. Det er noget af en ære :-). Men jeg kan ikke lige finde din emailadresse på bloggen, så jeg kan få min præmie.

    Adressen er dog ikke så hemmelig: Magnus N. Sørensen, Ladefogedvej 128, 8200 Århus N. Vi flytter dog til Sabro indenfor den næste måneds tid, så alt efter, hvornår det sendes, kan det være, du skal have den nye adresse.

  2. Fedt navn…

    Og .. så gik det pludselig i al sin gru op for mig, at Frovin ikke er på Facebook – “Børkop”-gruppen så så underlig tom ud..

Hva' sir du?

