Go Go Go!

Hvor er det godt at kunne tage på en missionskonference, hvor 470 mennesker er samlet for at fordybe sig i Guds kald. Hvor er det skønt samme sted at blive mindet om, at Gud er Gud, og jeg skal ‘nøjes’ med at være menneske, som Jens Ole Christensen citerede Kierkegaard for at sige. Hvor er det dejligt, at den røde tråd i weekenden handlede om Guds kærlighed, omsorg og frelse for den enkelte – nemlig mig, og ham, der står ved siden af mig.

Alt i alt: Tak til de ni organisationer for at stikke hovederne sammen for at inspirere, opmuntre, udfordre og kalde os til at følge Kristus! Det her var første gang – og jeg håber ikke sidste. Vel er der helt sikkert ting der skal gøres anderledes. Men at sige dét er jo blot at se hvilket potentiale – og glæde og velsignelse! – der ligger i, at vi sammen arbejder med Guds syn på os, og Guds syn på verden. Nu må vi bede til at Gud fortsat vil tale sin sandhed til vore hjerter, der hvor vi er! – men også at han vil give os mod til at sætte sejl og lade hans Ånds vind føre os derhen hvor vi skal være.

5 tanker omkring “Go Go Go!

  1. Også tak til dig, thomse! Du har jo hjulpet til at få tingene til at klappe – du er sej, rar og skøn!

    Go2007 har været og er stadig Guds projekt – jeg er spændt på at se, hvordan det hele skal ende… Hvad mon der sker i Danmark, hvis alle os, der var med, sætter sejl og sejler ud fra havnen? Gud elsker os, og derfor må vi elske verdens mange mennesker!

    Jeg er fuld af indtryk – skal lige bruge et par dage på at synke! Vi snakkes ved, gamle jas!

    Møz møz

    Bente M

  2. koncerten var vist ikke lige mig… Jeg bød da pænt velkommen og sagde også pænt tak… Men jeg må indrømme, at jeg ikke hørte det hele derimellem, da min telefon meget kærkomment ringede og jeg skulle hjælpe andetsteds… Men der var da nogle, som kunne li’ det…

Hva' sir du?

